Bugüne kadar müşteri memnuniyeti ve bağlılığı konularında birçok ödüle layık görülen Aygaz, tüpgaz ve otogaz segmentlerinde “müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka” seçilerek, üç yıl üst üste müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka oldu. TMS Araştırması, 2017 yılında da Türkiye ekonomisine yön veren 11 sektörün kalite odaklı oyuncularını belirledi. TMS Endeksi, müşterinin davranışını “Markayı Tavsiye Etme” ve “Gelecekte Markayı Kullanmaya Devam Eğilimi” gibi metriklerden daha iyi açıklayan bütünlüklü bir endeks sunuyor.
Aygaz TMS’de üç yıldır üst üste lider
Aygaz TMS’de üç yıldır üst üste lider
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
ENERJİ
Otogaz ve tüpgaz markası Aygaz, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve Ipsos ortaklığıyla bu yıl üçüncüsü düzenlenen Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) araştırmasında liderliğini korudu.
Paylaş: