KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Üniversiteliler Ülker Çokonat için yarışacak

EĞİTİM/ÜNİVERSİTE-SANAYİ

Ülker’in en sevilen markaları için, yenilikçi pazarlama fikirlerinin rekabetine sahne olan ‘bizz@kampüs’ yarışması 11 yaşında. Bu yıl 3., 4. sınıf üniversite ve yüksek lisans öğrencileri Ülker’in ikonik lezzetlerinden Çokonat için yarışacak. 

Pazarlama odaklı yenilikçi fikir bulmaya yönelik yarışmada, ilk 3’e giren takımlara toplam 75 bin TL ödül ve uzun süreli staj yapma hakkı verilecek.  Öğrenciler yarışmaya 9 Şubat’a kadar başvurabilecek. Ülker-pladis Türkiye İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli, “Yarı finale kalan takımlarla pazarlama ve iletişim sektörünün önde gelen isimlerinin katılımıyla online pazarlama atölyesi düzenlenecek. Finalist takımları, ek olarak mentorluk ve sunum eğitimleriyle destekleyeceğiz” dedi.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.