Üniversitenin Endüstri Mühendisliği Kulübü tarafından düzenlenen organizasyonda “Küresel Şirketlerin Yerel İletişimleri” konulu sunum gerçekleştiren Mitsubishi Electric Türkiye Reklam ve Halkla İlişkiler Müdür Yardımcısı Savaş Ceneviz, markaların toplumların kültürü ile entegrasyonuna dikkat çekti: “Global markaların varlık gösterdikleri ülkelerin ve toplumların dinamiklerine uyum sağlamaları önemlidir. Aksi halde ciddi marka krizlerini yönetmek durumunda kalırlar. Gerek ürün odaklı iletişim çalışmalarımızda gerek kurumsal iletişimde global bakış açımız ile yerel zenginliklerimizin senkronizasyonu konusunda hassasiyet gösteriyoruz.”
Mitsubishi Electric ile İstanbul Gedik Üniversitesi öğrencileri buluştu
Mitsubishi Electric ile İstanbul Gedik Üniversitesi öğrencileri buluştu
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
EĞİTİM/ÜNİVERSİTE-SANAYİ
Mitsubishi Electric, İstanbul Gedik Üniversitesi Kartal Yerleşkesi’nde gerçekleştirilen “Sektörün Liderleriyle Pazarlama Sohbetleri 3” etkinliğine katıldı.
Paylaş: