KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

bizz@kampüs’te Ülker Hanımeller için yarıştılar

EĞİTİM/ÜNİVERSİTE-SANAYİ

Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te, Galatasaray Üniversitesi Endüstri Mühendisliği öğrencileri; Ekin Ömür ve Nagihan Aslanhan’ın oluşturduğu ‘Cookie Monsters’ takımının ‘Ülker Hanımeller’ için hazırladığı proje birinci oldu, 20 bin TL ödül kazandı.

İkinci Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Endüstri ve İşletme Mühendisliği Bölümleri öğrencileri; Melisa Şimşek, Melih Çalım ve Çağla Çalışkan’ın kurduğu ‘Genç Kafası’ takımının projesi, üçüncü Bahçeşehir Üniversitesi Reklamcılık, Sinema ve Televizyon Bölümü öğrencileri; Yağmur Deniz Aydın ve Suhan Sürmeli’nin ‘Süper Limonlar’ takımının projesi oldu, ikinci 15 bin TL, üçüncü takım 10 bin TL ödül kazandı. İlk üçe girenlere uzun dönem staj imkanı da tanındı. Bu yıl bizz@kampüs’e 180 farklı üniversiteden 1556 takım ve 3704 öğrenci başvurdu.
Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Pandemi koşullarına rağmen başvuru sayısındaki yüzde 29 artış, bizz@kampüs’ün öğrenciler için ne kadar önemli bir deneyim ortamı oluşturduğunun kanıtı oldu. Öğrencilerimizin edindikleri tecrübenin mesleki kariyerlerinde önemli bir basamak olduğuna inanıyorum” diye konuştu. 

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.