KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

bizz@kampüs’te en iyi fikri bulma yarışı

EĞİTİM/ÜNİVERSİTE-SANAYİ

Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf lisans ve yüksek lisans öğrencilerinin her yıl Ülker’in farklı bir markasıyla ilgili pazarlama fikirleri geliştirdikleri ve bu yıl 9.’su düzenlenen “bizz@kampüs” yetenek kazanım programında ödüller sahiplerini buldu.

Pandemi nedeniyle dijital platforma taşınan yarışmanın ödül töreni de online yapıldı. Bu yıl 171 üniversiteden 1000’in üzerindeki takımdan 3000’e yakın öğrencinin başvurduğu bizz@kampüs yarışmasında, hayal güçleri kullanılarak “Ülker Halley” için pazarlama stratejileri oluşturuldu.
Yıldız Teknik Üniversitesi, Özyeğin Üniversitesi ve Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi; Makine, İnşaat ve Biyomedikal Mühendisliği Bölümleri 4. sınıf öğrencileri Ali Rıza Güngör, Harun Erdil ve Arvin Gazihan’dan oluşan Bachateros takımı,   birinci oldu. İstanbul Kültür Üniversitesi’nden” Bir Halley’in İki Yarısı” takımı, ikinci, Yıldız Teknik Üniversitesi’nden Alloy takımı üçüncü oldu.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.