Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Emre Ergun, “TOBİ’yi bilgiye ulaşmanın ve sorulara cevap almanın en kolay yöntemi olarak konumluyoruz. Öyle bir asistan düşünün ki aynı anda milyonlarca Vodafone kullanıcısını tanıyor ve onlara aynı anda hizmet verebiliyor” diye konuştu.
Vodafone’un TOBi’sini 1 milyonu aşkın kişi kullandı
Vodafone’un TOBi’sini 1 milyonu aşkın kişi kullandı
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
BİLİŞİM PANO
Vodafone’un geliştirdiği ve doğal konuşmayı anlayarak dijital kanallar içinde kullanıcıların yazışarak işlemlerini yapmasını sağlayan kişisel dijital asistan TOBi aylık 1 milyonu aşkın tekil kullanıcı ve toplam 2.3 milyonun üzerinde sohbet sayısına ulaşarak bir rekora imza attı.
Paylaş: