Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, “‘Red dolu dolu’ çatısı altında hem Red’e yeni gelen müşterilerimiz hem de tarifesini Red ile yenileyen müşterilerimiz için kendilerini özel ve öncelikli hissedecekleri marka ortaklıkları ve fırsatlar sunuyoruz” dedi.
Vodafone Red’lilere 100 milyon TL’yi aşkın değer
Vodafone Red’lilere 100 milyon TL’yi aşkın değer
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
BİLİŞİM PANO
Yeni dönemde hem Opet, İspark, Havaist gibi markalarla sözleşmelerini yenileyen, hem de marka ayrıcalıklarına Migros, BigChefs, SushiCo ve Les Benjamins gibi iş ortaklarını ekleyen Vodafone Red, müşterilerine toplamda 100 milyon TL’nin üzerinde değer yaratmayı hedefliyor.
Paylaş: