KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Vodafone marka stratejisini yeniledi

BİLİŞİM PANO

Vodafone, dünyadaki marka konumlandırma stratejisini, sloganını ve görsel kimliğini yeniledi.

Vodafone’un yeni marka kimliği, teknoloji ve insan işbirliğiyle daha iyi bir geleceğin mümkün olduğu fikrine dayanıyor. Slogan, Türkiye’de “Birlikte mümkün” şeklinde kullanılacak. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, “Yeni marka konumlandırmamız, daha iyi bir geleceğe bağlanma amacımıza bizi daha da yaklaştırırken, kapsayıcı ve sürdürülebilir bir dijital toplum yaratma düşüncemizi destekliyor” dedi.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.