Vodafone’un yeni marka kimliği, teknoloji ve insan işbirliğiyle daha iyi bir geleceğin mümkün olduğu fikrine dayanıyor. Slogan, Türkiye’de “Birlikte mümkün” şeklinde kullanılacak. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, “Yeni marka konumlandırmamız, daha iyi bir geleceğe bağlanma amacımıza bizi daha da yaklaştırırken, kapsayıcı ve sürdürülebilir bir dijital toplum yaratma düşüncemizi destekliyor” dedi.
Vodafone marka stratejisini yeniledi
Vodafone marka stratejisini yeniledi
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
BİLİŞİM PANO
Vodafone, dünyadaki marka konumlandırma stratejisini, sloganını ve görsel kimliğini yeniledi.
Paylaş: