Ülke Müdür Yardımcısı Ali Dinçer, “Türkiye pazarında da Mercusys markasını daha aktif hale getiriyoruz. Hem ürün çeşidi artıyor, hem de satış kanalı genişliyor. Bunun da sonuçlarını önümüzdeki yıldan itibaren görmeyi hedefliyoruz” diye konuştu. Uygun fiyatlı ve kaliteli ağ ürünü arayanlara yönelik çözümler sunan Mercusys markası, 2022 yılında Türkiye pazarında yüzde 50 büyüme hedefliyor.
TP-Link, yeni ağ markası Mercusys’i tanıttı
TP-Link, yeni ağ markası Mercusys’i tanıttı
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
BİLİŞİM PANO
TP-Link, ‘Bütçe Dostu’ olarak tanımladığı yeni ağ markası Mercusys’i bir basın toplantısıyla tanıttı.
Paylaş: