Sensormatic Pazarlama Direktörü Pelin Yelkencioğlu, dijitalleşmenin ilk adımlarından biri olan Elektronik Fiyat Etiketi’ne, özellikle süpermarketlerin manav, kasap, kozmetik gibi farklı reyonlarında adım adım geçilebileceğini vurguladı. Yelkencioğlu, sektörde bu çözüme yapılan yatırımın geri dönüş süresinin 12-15 ay arasında değiştiğini de sözlerine ekledi.
Perakendeci hız ve verimlilik kazanıyor
Perakendeci hız ve verimlilik kazanıyor
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
BİLİŞİM PANO
Pandemiyle birlikte giderek artan dijital dönüşüm ihtiyacı, perakende sektöründe Elektronik Fiyat Etiketi’ne yönelik ilgiyi artırdı.
Paylaş: