KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Masraff, dijitalleşmede güvenliğe dikkat çekiyor

BİLİŞİM PANO

Aralarında YemekSepeti, Getir, Starbucks, Sanko Holding gibi markaların da yer aldığı 300’ün üzerinde firmanın masraf yönetimini dijitalleştiren Masraff, şirketlerin dijital dönüşüm yolculuğunda sunduğu Gelişmiş Şifreleme, 2 Faktörlü Kimlik Doğrulama, Güvenlik Duvarları ve İzinsiz Erişim Sistemleri, Veri Yedekleme çözümleriyle masraf yönetimini daha verimli ve korumalı hale getiriyor.

Masraff CEO’su Begül Eray Sezgin, “Bulut tabanlı ve yapay zeka destekli uygulamamızla beklenmedik durumlara karşı önlem alıyor, hazırlanan felaket kurtarma senaryoları sayesinde veri kaybını engelleyerek uygulamamızın kesintisiz çalışmasını sağlıyoruz” bilgisini verdi.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.