Özkara, “Büyük veya küçük markalı ürünler üretileceğini ve öncelikle sanal dünyalarda sonrasında talebe bağlı olarak fiziksel dünyada da kullanılacağını öngörüyorum. Bazı markalar hem fiziksel hem de sanal dünya için ürün ve kategoriler oluşturuyor olacaklar. Bu noktada IdeaSoft’un işletmelerin orada da ürünlerini sunabilmesi için geliştirdiği çözümler olacak” dedi.
“Her fiziki mağaza online kanalına dönüşecek”
“Her fiziki mağaza online kanalına dönüşecek”
Türkiye pazarındaki her fiziki mağaza satıcısının ilerleyen dönemlerde mutlaka bir online ticaret kanalı olacağını vurgulayan IdeaSoft CEO’su ve TOBB E-ticaret Meclis Üyesi Seyhun Özkara, “Pandemi sonrası değişen tüketici davranışlarına baktığımızda da online alışverişte 3 kat büyüme bulunuyor. Zaman ilerledikçe online alışverişin ve e-ticaret sektörünün daha fazla büyümesini bekliyoruz” dedi.