SAS Türkiye Kurumsal Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emre Ultav “Bankacılık sektöründe doğru müşteriye doğru kanal ve doğru ürünle ulaşmak çok önemli” dedi. Linktera Yönetici Ortağı Evren Coşkun “Dijital dönüşüm projelerinde atılan her adım çok değerli olsa da karmaşık olmayan ve entegre sistemlerin kullanılması şirketleri daha hızlı şekilde bir adım öteye taşıyor” diye konuştu.
Şekerbank Pazarlama ve Risk Analitiği Grup Başkanı Seray Göklü, “Bu yapıyla birlikte müşterilerimize proaktif bir şekilde teklifler sunarak, stratejilerimizi sonuca dönüştürmede çok büyük esneklik ve hız kazandık” açıklamasını yaptı.
Günlük kampanya üretimi kapasitesi iki katına çıktı
Günlük kampanya üretimi kapasitesi iki katına çıktı
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
BİLİŞİM PANO
Şekerbank, SAS çözümleri ve Linktera danışmanlığıyla müşteri yönetimi çalışmalarında veri zenginleştirme ve otomatizasyonun sağlanmasıyla birlikte günlük kampanya üretim kapasitesini iki katına çıkardı.
Paylaş: