GoDaddy Türkiye, MENA ve Güney Afrika Kıdemli Bölge Direktörü Selina Bieber, 19 milyondan fazla müşterisiyle global bir şirket olarak hedef kitlesinin dilini konuşabilmenin; onların ihtiyaçlarının, ilgi alanlarının ve ürünlerini nasıl kullandıklarının farkında olmanın önemli olduğunu bildiklerini ve müşterilerine online yolculuklarında yardımcı olmaya odaklandıklarını aktardı: “GoDaddy Web Siteleri+Pazarlama Araçları platformumuz Türkiye’deki müşterilerimize dijital pazarlama faaliyetlerini kişiselleştirmelerini sağlayarak yönetim araçları sunuyor.” GoDaddy’nin ipuçları şöyle: “Müşterinizi tanıyın, satın alma yolculuğunda onlara eşlik edin, kitlenizi gruplara ayırın ve onlara yönelik kişiselleştirilmiş mesajlar sunun.”
GoDaddy, küçük işletmelere pazarlama ipuçları veriyor
GoDaddy, küçük işletmelere pazarlama ipuçları veriyor
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
BİLİŞİM PANO
GoDaddy, işletmeler için kişiselleştirmenin önemini vurgulayarak bunu satış ve pazarlama faaliyetlerine nasıl entegre edebileceklerine yönelik ipuçları paylaştı.
Paylaş: