KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

Avansas, 2020 alışveriş verilerini açıkladı

BİLİŞİM PANO

Avansas 2020 yılı verilerine göre, tüketiciler geçen yıl işyeri alışverişine 56 milyon dakikadan fazla zaman harcadı.

2019 yılına kıyasla yeni kullanıcı sayısı yüzde 68 artarken; en çok satılan ürünler arasında hijyen ürünleri, dezenfektan, çay, Türk kahvesi yer aldı. Avansas Genel Müdürü Sedat Anak, “Özellikle dijitalleşmenin ve talebin artmasıyla e-ticaret platformları tüketicilerin ihtiyaçlarını karşılamak adına yeni ürün ve hizmetler geliştirmeye öncelik verdi. Avansas olarak biz de bu dönemde ‘Çalışılan Her Yer İş Yeridir’ diyerek müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını hijyenik ve en hızlı şekilde karşılamak üzere 1 iş gününde teslimata öncelik verdik” dedi.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.