KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi

AloTech, ChatGPT-4’ü sistemine entegre etti

BİLİŞİM PANO

AloTech, çağrı merkezi sektöründe Türkiye’de OpenAI ile işbirliği yaptı ve bu şirket tarafından geliştirilen, ChatGPT-4’ü kendi chatbot sistemine entegre etti.

Böylece çağrı merkezlerinde AloTech altyapısını kullanan şirketler, kendi tüketicileri ile chatbot üzerinden yaptıkları görüşmeleri çok daha hızlı ve verimli bir şekilde gerçekleştirebilecek. ChatGPT-4 entegrasyonu hakkında bilgi veren AloTech CEO’su Cenk Soyak, “ChatGPT-4. yazılanları sadece anlamakla kalmayıp, yönlendirme de yapıyor” diye konuştu.

Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.