Böylece çağrı merkezlerinde AloTech altyapısını kullanan şirketler, kendi tüketicileri ile chatbot üzerinden yaptıkları görüşmeleri çok daha hızlı ve verimli bir şekilde gerçekleştirebilecek. ChatGPT-4 entegrasyonu hakkında bilgi veren AloTech CEO’su Cenk Soyak, “ChatGPT-4. yazılanları sadece anlamakla kalmayıp, yönlendirme de yapıyor” diye konuştu.
AloTech, ChatGPT-4’ü sistemine entegre etti
AloTech, ChatGPT-4’ü sistemine entegre etti
KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi KobiEfor Sanayi Ekonomi Dergisi
BİLİŞİM PANO
AloTech, çağrı merkezi sektöründe Türkiye’de OpenAI ile işbirliği yaptı ve bu şirket tarafından geliştirilen, ChatGPT-4’ü kendi chatbot sistemine entegre etti.
Paylaş: