Vahit Tarcan, dijital reklam ajansı Allspace’in gelecek dönem hedeflerini; “Önümüzde ki birkaç yılda Türkiye’de ki ilk 3 network ajansı içerisinde yer almayı hedefliyoruz. Adımlarımızı sağlam atarak önce Türkiye de sonra global platformda da büyüme ve istihdam arttırmayı amaçlıyoruz” sözleriyle açıklıyor.
Dijital reklam ajansı Allspace, hemen her sektörde 100’den fazla marka ile çalışıyor ve Türkiye’deki ilk 10 network ajansı arasında. Allspace, Türkiye’den sonra globalde de büyüme hedefiyle koşuyor.
Allspace Ajans Başkanı Vahit Tarcan, ajansın kuruluş öyküsünü; “13 yıllık sektör deneyimimizin ardından kendi şirketimizi kurmaya karar verdik. Hem kreatif hem pazarlama hem de satış ve proje departmanlarında çalıştık. Ayrıca birçok firmanın kuruluş ve büyüme aşamasında yer aldık” sözleriyle anlatıyor.
Vahit Tarcan, “Hemen hemen her sektörde 100’den fazla marka ile çalışıyoruz. 11 kişilik ekibimiz ile geçen yıl yüzde 50 büyüme göstermişken bu sene yüzde 70 büyümeyi öngörüyoruz. Ayrı ayrı değerli birçok mecranın yanı sıra Türkiye’nin en büyük dergi grubunu da bulundurmamız sebebiyle ilk 10 network ajansı arasında yer almaktayız. Önümüzde ki birkaç yıl içerisinde Türkiye’de ki ilk 3 network ajansı içerisinde yer almayı hedefliyoruz. Adımlarımızı sağlam atarak önce Türkiye de sonra global platformda da büyüme ve istihdam arttırmayı amaçlıyoruz” diye konuşuyor.
Dijital dönüşüm hızla artarken özellikle dönemin koşullarına ayak uydurmanın oldukça kritik bir hale geldiğine dikkat çeken Vahit Tarcan, şunları söylüyor: “Bu noktada dijital trendleri yakalamak ve markaların 360 stratejilerinde artan dijital trend ivmesinde onlarla partner olabilmek ana odağımızda. Kullandığımız Google partner panelleri üzerinden gerçek zamanlı data hedeflemeler ile doğru anda doğru hedef kitleye ulaşıyor ve marka mesajının geçirilmesini sağlıyoruz.”
Dijital dünyaya adaptasyon, doğru kanallar, doğru hedef kitle
Vahit Tarcan, bir dijital kampanyanın başarı ölçütünü; “Reklam verenleri hızla gelişen, değişen ve dönüşen dijital dünyaya adapte etmek ve markaları doğru kanallarda doğru hedef kitle ile buluşturmaktır” sözleriyle açıklıyor.
“Her TL çok önemli”
Öncelikle kampanyanın neyi hedeflediğinin önemli olduğunu vurgulayan Vahit Tarcan, şu bilgileri paylaşıyor: “Beklentiyi karşılamanın yanı sıra her markanın önem vermiş olduğu öncülüğü yakalatmaktır. Pandemi, her TL’nin ne kadar önemli olduğunu en büyük markaların bile hissettiği bir süreç oldu. Özellikle pandemide mağazaların kapanması birçok markanın hedef kitlelerini nereye yönlendireceği sorusunu doğurdu. Yapılan yatırımın karşılığının ölçümlenmesi noktasında ise markalar daha performans odaklı stratejilere yöneldi ancak marka bilinirliliğini de koruyarak bu geçişi yapmak önemli bir nokta hale geldi.”
Pandemi sürecinde, dijital dönüşümün ve bu alana yatırımın önemi daha da belirginleşti.
Vahit Tarcan, pandemi sürecinde ve sonrasında markalara önerdiği iletişim stratejisine ve onların izlemeleri gereken adımlara da değiniyor: “Bizler her gün dijital dünyayı takip ederek ekosistemde nasıl daha hizmet verebileceğimizi araştırıyoruz. Bu dönemde yapılabilecek en önemli noktanın trendin içinde kalmak, benimsemek ve trende yön vererek öncülük etmek olduğunu düşünüyoruz. Markalara trendi takip etmelerini, yeniliklere açık olmalarını ve hedef kitlelerini doğru analiz etmelerini önerebiliriz.”
Pandemi sürecinde KOBİ’ler ve markaların ajans seçiminde dikkat etmeleri gereken noktaları vurgulayan Vahit Tarcan, ajans seçiminde belirleyici kriterleri şöyle ifade ediyor: “Büyük ajanslar iyi birim maliyet ve her mecraya ulaşabilmekte güçlüdür ancak markalara dijital yenilikleri aktarmakta yetersiz kalıyorlar bu da çok fazla marka işbirlikleri olmasından kaynaklanıyor. KOBİ’lerin, rakipler hakkında fikri olan ve dijital dünyayı güncel takip eden bir ajans ile çalışması daha doğru olacaktır.”
Pandemi ile hibrit döneme geçiş oldukça hız kazandı
Pandemi sürecinde dijitalleşme hızı arttı ve dijital dünyanın gücü ve etkisi daha da belirgin hale geldi. Vahit Tarcan, pandemi sürecinin sektöre etkilerini değerlendirerek, “Pandemi neredeyse tüm sektörleri kötü anlamda etkilemiş olmasına rağmen dijital sektör beklenenden daha büyük bir ivme yakaladı. Tüm dünyada etkili olan pandemi ile hibrit döneme geçiş oldukça hız kazandı. Markaların offline & online bütçe dağılımında dijital son yıllarda ivme yakalamıştı ancak pandemi süreci ile birlikte dijitalleşmenin hızı arttı markalar dijital dünyanın gücünü çok daha net görmeye başladı. Yapılan yatırımın somut çıktılarını görmek dijitalin hacminin giderek büyüyeceğinin en somut örneği diyebiliriz” açıklamasını yaptı.
Allspace globalde de büyüyecek
Allspace globalde de büyüyecek
Allspace Ajans Başkanı Vahit Tarcan, 100’den fazla marka ile çalışan Allspace’in Türkiye’deki ilk 10 network ajansı arasında yer aldığını söylüyor.