Xerox, yapay zekayı markete ve mağazaya getiriyor
Dünyanın önde gelen teknoloji şirketlerinden Xerox, geliştirdiği akıllı ambalaj ve etiket teknolojisiyle tüketicilere ve markalara kılavuzluk yapacak.
Xerox’un Kanada’daki materyal araştırma merkezi Xerox Research Centre of Canada’nın (XRCC) Başkan Yardımcısı ve Direktörü Dr. Paul Smith, “Xerox olarak yapay zekâyı ambalaj ve etiketlere adapte eden bir teknoloji geliştiriyoruz. Basılı elektronik ve akıllı sensörler aracılığıyla ambalaj ve etiketleri akıllı bir hale getireceğiz” dedi. Smith, “Ürünü elinize aldığınızda ya da ambalajda yer alan bir sensöre dokunduğunuzda ekranda faydaları, içeriği ve hatta özel teklifleri gösteren bir akıllı teknoloji üzerinde çalışıyoruz. Raflara gömülü teknolojiyle akıllı telefonlar anında birbirine bağlanacak, ürünle ilgili daha fazla bilgi verilecek.” Teknoloji markalar açısından da tüketicilerin ürünlerle nasıl bir etkileşim kurduğunu ortaya koyarak markalara da kılavuzluk edecek.