Türk gıda perakendeciliğinde bir ilk
Türkiye perakende sektörünün öncü markalarından CarrefourSA, Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek “Yerinde Üretim ve Dikey Tarım” serası yöntemi ile müşterilerine market içinde yetiştirilen ürünleri sunuyor.
Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, yüzde 100 yerli yazılım ve Türk mühendislerinin ürettiği tamamı yerli olan özel yapay zekâ teknolojisiyle kıvırcık, marul, fesleğen, reyhan, maydanoz, kekik vb. CarrefourSA Bizim Bahçe ürünlerini “Yerinde Üretim ve Dikey Tarım” yöntemiyle sağlıklı bir şekilde üretip müşterilerine sunuyor. En taze ürün, hiç tarım ilacı kullanmadan üretilebiliyor. CarrefourSA, Türkiye’de perakende sektöründe bir ilke imza atarak yaklaşık 6 ay önce İstinye Hipermarketi’nde “Yerinde Üretim ve Dikey Tarım” sistemi sayesinde yetiştirdiği ürünlerin satışına başladı. Gelişen yoğun taleple CarrefourSA MKM Akatlar Gurme marketinde ikinci bir üretim dolabı açıldı. Sistem içinde su dönüşümü sağlanması nedeniyle geleneksel üretim yöntemlerine göre yüzde 90 tasarruf sağlanıyor. Lojistik maliyetleri azaldığı için ürün satış fiyatları düşüyor. Dış etkenlerden etkilenilmediği için de sürekli ve düzenli hasat yapılabiliyor.