30.09.2016, 09:00
6578
2016 KalDer Teması “YENİ NORMAL”
Dünyada olduğu gibi ülkemizde de normaller hızla değişiyor. Markalar rekabet güçlerini artırmak için yenilikçi, esnek ve ezber bozan pazarlama metodları geliştiriyorlar.
Her şeyden önce markaların bu değişime ayak uydurmak için kendini ve tüketicisini iyi tanıması gerekir. Ölçme ve öz değerlendirme yapan kurumlar bu konuda bir adım ileride oluyorlar. Sağlam temelli stratejilerle tüketicisi ile empati kurabilen markalar için, farklılaşan deneyimler planlamak çok daha kolay. Bireylerin seçiciliği; amacı ve aynı zamanda kültürü oturmuş, kendini bütünlükle ifade eden markalardan yana.
Hangi açıdan bakarsak sonuç çok da değişmiyor, kalite çalışması yapıp bir modelle kendini disipline edebilmiş her kurum markasını dönüştürüp yeni bir seviyeye taşıyabiliyor.
Yeni dünyanın pazarlama ekosistemi; “Nöromarketing, Kutuplaştırıcı markanın gücü” gibi ‘Yeni Normal’in yenilikçi yaklaşımlarından bahsetse de benim de içinde olduğum birçok insan; markaları topluma kattıkları değer ölçüsünde tercih etmeye devam edecektir. Bu gibi markaların ülke ekonomisine ve yaşam kalitesine olan katkıları son derece önemli, KalDer olarak misyonumuz bu markaların sayıca artması ve rekabette güçlenmeleri yönünde destek ve kılavuzluk etmek elbette.
Bu doğrudan hareketle 25 yıldan bu yana iş, ekonomi, sanat, akademi dünyasının pek çok önemli ismini biraraya getiren Kalite Kongremiz’in temasını ‘YENİ NORMAL’ olarak belirledik. 15-16 Kasım 2016 tarihinde Hilton İstanbul Bosphorus Convention Center’da gerçekleştireceğimiz dev organizasyonda, hep birlikte müthiş bir keşfe çıkacağız. Türk Sanayicileri ve İşadamları Derneği (TÜSİAD) Başkanı Cansen Başaran-Symes kongremizin açılış konuşmasını yapacak ve 2 gün boyunca pek çok paralel oturum gerçekleşecek.
‘Türkiye ‘Dünya'nın ilk 10 ekonomisi içerisinde yer almak için neler yapmalı?’, ‘Hangi sektörlere yoğunlaşmalı?’, ‘Rekabet endeksinde neden 45-50. sıralardayız?', ‘Ağır sanayide tren kaçtı mı?’, ‘Girişimciliğin günümüzdeki önemi’, ‘Tüketim çağında, sanallaşan ve akıllanan ‘Dünya'da çalışanların yeni beklentileri, yeni istekleri’, ‘Yetişen yeni kuşaklar ve yeni beklentileri anlama ve cevap verme’, ‘Çalışma hayatında mutluluk’, bu konu başlıklarımızdan sadece birkaçı.
Ayrıca dünyanın ilk cyborg’u Kewin Warwick de 25. Kalite Kongresi’nde aramızda olacak. Warwick kongrede implant ve elektrot teknolojilerinin nasıl biyolojik beyinlere sahip robotlar yaratmak için kullanılabileceğini, insanların doğal yeteneklerinin sibernetik sayesinde nasıl geliştirilebileceğini, belli sinirsel hastalıkların etkilerinin nasıl azaltılabileceğini nefes kesici deneylerle gösterecek.
“Yeni Normal”i Kasım’da daha detaylı konuşmak ve irdelemek üzere…
Her şeyden önce markaların bu değişime ayak uydurmak için kendini ve tüketicisini iyi tanıması gerekir. Ölçme ve öz değerlendirme yapan kurumlar bu konuda bir adım ileride oluyorlar. Sağlam temelli stratejilerle tüketicisi ile empati kurabilen markalar için, farklılaşan deneyimler planlamak çok daha kolay. Bireylerin seçiciliği; amacı ve aynı zamanda kültürü oturmuş, kendini bütünlükle ifade eden markalardan yana.
Hangi açıdan bakarsak sonuç çok da değişmiyor, kalite çalışması yapıp bir modelle kendini disipline edebilmiş her kurum markasını dönüştürüp yeni bir seviyeye taşıyabiliyor.
Yeni dünyanın pazarlama ekosistemi; “Nöromarketing, Kutuplaştırıcı markanın gücü” gibi ‘Yeni Normal’in yenilikçi yaklaşımlarından bahsetse de benim de içinde olduğum birçok insan; markaları topluma kattıkları değer ölçüsünde tercih etmeye devam edecektir. Bu gibi markaların ülke ekonomisine ve yaşam kalitesine olan katkıları son derece önemli, KalDer olarak misyonumuz bu markaların sayıca artması ve rekabette güçlenmeleri yönünde destek ve kılavuzluk etmek elbette.
Bu doğrudan hareketle 25 yıldan bu yana iş, ekonomi, sanat, akademi dünyasının pek çok önemli ismini biraraya getiren Kalite Kongremiz’in temasını ‘YENİ NORMAL’ olarak belirledik. 15-16 Kasım 2016 tarihinde Hilton İstanbul Bosphorus Convention Center’da gerçekleştireceğimiz dev organizasyonda, hep birlikte müthiş bir keşfe çıkacağız. Türk Sanayicileri ve İşadamları Derneği (TÜSİAD) Başkanı Cansen Başaran-Symes kongremizin açılış konuşmasını yapacak ve 2 gün boyunca pek çok paralel oturum gerçekleşecek.
‘Türkiye ‘Dünya'nın ilk 10 ekonomisi içerisinde yer almak için neler yapmalı?’, ‘Hangi sektörlere yoğunlaşmalı?’, ‘Rekabet endeksinde neden 45-50. sıralardayız?', ‘Ağır sanayide tren kaçtı mı?’, ‘Girişimciliğin günümüzdeki önemi’, ‘Tüketim çağında, sanallaşan ve akıllanan ‘Dünya'da çalışanların yeni beklentileri, yeni istekleri’, ‘Yetişen yeni kuşaklar ve yeni beklentileri anlama ve cevap verme’, ‘Çalışma hayatında mutluluk’, bu konu başlıklarımızdan sadece birkaçı.
Ayrıca dünyanın ilk cyborg’u Kewin Warwick de 25. Kalite Kongresi’nde aramızda olacak. Warwick kongrede implant ve elektrot teknolojilerinin nasıl biyolojik beyinlere sahip robotlar yaratmak için kullanılabileceğini, insanların doğal yeteneklerinin sibernetik sayesinde nasıl geliştirilebileceğini, belli sinirsel hastalıkların etkilerinin nasıl azaltılabileceğini nefes kesici deneylerle gösterecek.
“Yeni Normal”i Kasım’da daha detaylı konuşmak ve irdelemek üzere…